Translate

lørdag den 12. april 2014

Solned over Yokohama.


Jeg har været ude at forsæge med med at tage billeder af solnedgangen, om end det ikke gik helt som jeg havde forventede. Der var vist lidt for overskyede alligevel, for jeg ville virkelig gerne have haft lidt mere af solens glød eller også var det bare ikke det rigtige sted jeg havde valgt, måske der skal være mere åben og ikke en masse bygninger i vejen. Men jeg må bare prøve igen når lejligheden byder sig.
Dette billede er taget nede fra Osanbashi Pier og hvis man står det helt rigtige sted kan man faktisk se Mt. Fuji mellem bygningerne, men det kunne man bare ikke lige denne dag. Det havde jeg virkelig håbede man kunne, men der var nok skyerne.
Foråret er virkelig kommet til Japan nu og vejret er virkelig dejligt, omkring de 20 grader så man behøves ikke at have jakke på mere i dagtimerne, men så snart solen er gået ned bliver det hurtigt køligt. Men det er med at nyde det og komme ud så meget så muligt inden luftfugtigheden kommer, selv om det ikke er før i midten at juli.
Festivallerne er så småt ved at begynde, denne weekend er der tulipan festival og Indisk festival nede ved havnen, så jeg kigger nok forbi det kunne jo være der var noget interesant at tage billeder af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar