Translate

onsdag den 22. juni 2011

Det er varmt !!!!!!

Klokken er nu 8.25 om morgen herude og jeg er ret sikker på der allerede er mindst 20 grader udenfor. Solen skinner fra en meget blå og skyfri himmel. Der skulle blive 30 grader idag, nogle steder op til 34 grader. Vejret de sidste par dage har været anderleder, normalt er her bare gråt og overskyet, dog uden at regne hele tiden. Min mand siger at nu kommer den høje luftfugtighed nok snart, så bliver det ligesom i Bangkok, varmt og klamt.
Vi har ikke haft tændt for den store airconditioner endnu, men vi har sat en lille airconditioner ind i soveværelset som er tændt om natten for ellers ville vi ikke kunne sove.
Inden jeg tager helt hjem fra skole idag vil jeg stoppe ved Yokohama station og købe en lille håndvifte til at have med i toget, det er meget brugt herude lige at have en lille håndvifte i baglommen.
Jeg lå også mærke til at igår da jeg var nede og træne var der ikke så mange som der plejer at være, jeg ved ikke om det bare var tidspunktet jeg kom på eller om det har noget med den høje temperatur at gøre at så træner folk mindre end om vinteren.
Nå nu vil jeg snart gå ned til stationen, håber det bliver en god dag også for jer hjemme i Dk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar