Translate

torsdag den 23. juni 2011

Dehydring.

Puha det blev varmt igår, om eftermiddagen var der 31,4 grader. Idag ser ud til at blive det samme, men idag er det heldigvis gråt og overskyet. Jeg synes ikke det føles så slemt når det er overskyet end når solen bare står og bager fra en skyfri himmel.
Jeg synes ellers jeg drak rigeligt igår, men det havde jeg alligevel nok ikke for jeg havde bare vildt hovedpine igår aftes og det er som regel det første tegn på dehydring, men her til morgen var det heldigvis meget bedre.
Jeg tændte også for den store AC i går aftes og min mand ringede til mig fra arbejde og sagde jeg bare kunne lade den køre hele natten, så her var dejligt køligt da jeg stod op her i morges.
Jeg troede vi havde jordskælv her i morges lige da jeg vågnede, for tænd og sluk snoren under lampen gyngede ret meget, indtil det slog mig det var den AC vi har til at stå inde på gulvet i soveværelset og det selvføldig var luften derfra og ikke et jordskælv, lille fjog tænkte jeg bare, jeg var vist ikke særlig vågen lige på det tidspunkt.
Jeg har bare fået den bedste gave af min mor og far, igår kom der en pakke hvor der bla. var 2 t-shirt med vores dejlige hund på, så den skal jeg have på i skole idag. Jeg håber den kan bringe mig lidt lykke for det går ikke så godt med det japanske, jeg synes godt nok det er svært, men på den anden side ved jeg også godt det ikke hjælper at give op selv om det er det jeg har mest lyst til lige for tiden.
Er det ikke noget med det er Sankt Hans iaften, herude har vi ingen bål og æbleskiver, så det må jeg tænke mig til, men håber alle der skal ud og se bål iaften får en hyggelig aften og pas godt på jer selv og hinanden, jeg ved ikke lige hvor tørt eller vådt der er hjemme i Dk for tiden.

2 kommentarer:

  1. Helt fjoget er du nu ikke: Der var et stort jordskælv i går morges, kl. 6:51. Jeg blev vækket af min jordskælvsalarm og kunne først ikke mærke noget, men efter ca. et halvt minut begyndte det at ryste ganske svagt, men i lang tid. Min kone blev vækket af rystelserne.

    http://tenki.jp/earthquake/detail-6532.html

    PS. Du skrev dette indlæg torsdag morgen, korrekt? Der står dog her at det blev indsent 22. juni (onsdag) kl. 16:25. Det ser ud som om, du måske har indstillet bloggen til en amerikansk tidszone?

    SvarSlet
  2. ja, jeg har fundet ud af der faktisk var jordskælv, jeg plejer altid at vågne lidt i 7 når jeg skal i skole, så det passer meget godt med tidspunktet, det var ikke ret meget mere end 2 hernede. Jeg synes det er lidt uhyggeligt man kan blive så vant til det at man kan blive i tvivl.

    Jeg har godt lagt mærke til der er noget galt med tidsinstillingerne, det er min mands computer jeg altid bruger for der ligger alle vores billeder på. Jeg tør ikke begynde at rode med at skifte det, men jeg skal prøve at få ham til at ændre det.

    SvarSlet