Translate

onsdag den 8. juni 2011

Orkidere, Thailands nationalblomst.












Lørdag var vi inde i et storcenter for at købe billetter til en kabare, da vi faldt over en stor udstilling af orkidere. De er virkelig godt til at dyrke dem og går meget op i det. Man kan finde orkidere over alt og nogle af dem er virkelig store. Jeg nød at gå rundt mellem alle blomsterne, her i Japan har jeg ingen blomster eller planter, jeg tror egentlig ikke noget vil kunne gro i vores lejlighed for den ligger på skyggesiden og det bliver ikke bedre af at der står en anden lejlighedsbygning og blokere foran vores lejlighed, så alt der har med blomster at gøre kan jeg næsten ikke trækkes væk fra. Selv i lufthavnen kan man købe ægte orkidere, men det må man ikke indføre til Japan. Min mand sagde at til nogle lande må man godt, men desværre ikke Japan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar