Translate

søndag den 12. juni 2011

Chao Phraya floden

En af de nemmeste måder at komme rundt i Bangkok på er at tage en af båden over eller ned af floden. Den er bare så beskidt og der flyder alt muligt rundt i den og min mand sagde da også til mig flere gange at jeg bare ikke skulle falde i for jeg ville få både pest og kolera og ting der var værre (overdrivelse fremmer forståelsen.) Det eneste der ikke flyder i floden til forskel fra Ganges i Indien er lig sagde min mand, hvortil hans kammerat retter ham og sagde det hændte jævnt tit de fandt et lig i floden. På et tidspunkt ville min mand lige tage et billede af mig med Wat Aryn i baggrunden da en bølge fra en passerende båd fik pontonen til at bevæge sig rimelig meget så jeg nær var skvattet i, men heldigvis ikke. Og istedet for at tage min arm og rykke mig væk fra kanten fik min mand et ret godt billede med et noget sjovt ansigtsudtryk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar