Translate

tirsdag den 21. februar 2012

Et lille digt.


Lille blomst på grenen lang
du ensomt sidder med glans
mod kulden du kæmper hårdt
om solens få varmestråler
skrøbeligt du sejre, ej skal du kæmpe alene mere
i flok du stråler nu
op kap med solens glæde og smil.



Det er længe siden jeg har skrevet noget. Jeg har svært ved at sætte mig ned og koncentrer mig om det. Jeg har en masse linjer og vers inde i hovedet, men de finder ikke rigtig vej ned på papiret i en sammenhæng.
Jeg håber det måske vil komme igen hvis jeg læser nogle digtsamlinger, så for tiden læser jeg lidt Kaj Munk og håber på jeg snart kan få styr på den indre ordstrøm.

1 kommentar:

  1. Hey kære ven!
    Så er der ikke lang tid til at der kommer en frisk brise fra Danmark ;o) GLÆDER MIG FOR VILDT til at hygge sammen med dig!
    Tak for dine indlæg herinde, jeg nyder at læse dine historier!
    Knus Christina :o)

    SvarSlet