Translate

torsdag den 2. februar 2012

Spa ophold i Hakone.


Vores hotelværelse, det var ikke særlig stort men bare der er en seng er jeg godt tilfreds.

Udendørs bruser, så man kan tage et bad inden man sætter sig i spaen. Det var nu rigtig koldt så vi gik direkte til spaen. Om morgen var brusehovedet frossen og vi måtte have den til at ligge i en lille balje med varmt vand inden vi kunne bruge den.

Vores private spa, hvor ville jeg bare ønske vi kunne have sådan en ude på vores ejen altan her i Yokohama.



Min mand havde taget en extra fridag i sidste uge og den brugt vi på at tage en tur til Hakone, hvor min mand havde fundet et godt tilbud på et hotel med privat spa på altanen og det var også inklusiv aftensmad og morgenmad.
Det var første gang jeg var i spa igen efter jeg kom tilbage til Japan efter min ferie hjemme i Danmark.Vi tog toget til Hakone, fordi de har fået sne og vores bil ikke har vinterdæk og derfor ikke må køre i bjerge.
Det var et hyggelig lille hotel i noget der hedder HakoneVillage.
Vi nåede lige en hurtig tur i spaen inden vi gik over for at spise aftensmad og resten af aften sad vi bare og slappede af ude i spaen. Det var så hyggeligt at sidde og kigge ud på sneen.
Næste morgen stod vi tideligt op med den eneste grund at sidde i spaen og se solen stå op over bjergene, det var rigtig flot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar