Translate

fredag den 15. oktober 2010

Visa.

Så ser det endelig ud til der sker noget. Min kære mand kunne igår informere mig om at han havde fået brev immigrationsministeret at jeg har fået visa. HIP HIP HURRA, nu er der endelig ved at være lys for enden af tunnelen. Så nu venter jeg bare på posten, der skal komme med papirene fra Japan, jeg skal have med over på den japanske ambassade i København når jeg skal have opholdstilladelsen sat ind i mit pas, så snart det sidder i mit pas har jeg 3 mdr inden jeg skal være i Japan ellers vil jeg miste den igen fordi jeg ikke har "aktiveret" det, eller hvad sådan noget nu hedder. Lige nu er jeg bare glad for at jeg snart skal se min mand igen.
Ha' en god weekend, skal arbejde hele weekenden. Så går tiden heldigvis hurtig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar