Translate

onsdag den 6. oktober 2010

At flytte til Japan.

Jeg skal snart flytte til Japan, det håber jeg hvert fald jeg skal. Jeg har ikke fået mit visa endnu, men min kære mand har forsikkeret mig om at det er meget nemmere at komme til Japan som udlænding end det er at komme til Danmark som udlænding.
Jeg har bestemt mig for at begynde at skrive blog, så familie og venner hjemme i Danmark kan følge med i hvordan det går og hvordan det er at bo i udlandet.
Sevføldig vil jeg også skrive om andet, jeg er en læsehest, så der kommer nok også en boganmeldelse ind imellem. Min passion for at lave mad og især fremmede mad, vil nok også komme til at fylde en del.
Skriv endelig en kommentar eller bare en hilsen, det vil jeg kun blive glad for.

1 kommentar:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet