Translate

tirsdag den 26. juli 2011

Disney Sea Land







House of Terror



Aladdins Land




Indiana Jones




Indgangen til Jules Vern og en verden under havet.


I Tokyo har de både et Disney Land, ligesom dem man kan finde i USA og Paris, men de har også noget ingen andre har nemlig et Disney Sea world. Jeg har været begge steder og jeg kan lide begge lige meget. Disney land er nok mest det klassiske og for familier med mindre børn, hvor i mod Sea world er for lidt større børn, forlystelserne her er også lidt mere vilde end dem i Disney land og bygger på historier som Indiana Jones og andre af Disneys spillefilm.

Entre billetten er lidt dyr, men på den anden side så får man virkelig også noget for pengene. De fleste er der hele dagen og begge steder er der shows eller parader med alle de kendte figurer. Når man går rundt i parkerne kan man også møde en masse af de kendte figure især i Disneyland går de rundt dagen lang og leger og tager billeder med de besøgende. Jeg kan varmt anbefale begge steder også selv om man ikke har børn, for de fleste har nok en ynglings disneyfilm og hvem vil ikke gerne have et billede sammen med Mickey Mouse eller en af de andre figurer. Min ynglings tegnefilm er Aristocats og min ynglings spillefilm er 101 dalmartiner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar