Translate

mandag den 25. juli 2011

Jordskælv

Klokken 03.59 i nat blev vi vækket af et jordskælv der målte 6,2 på richterskalaen. Jeg hader når de kommer midt om natten, man føler sig mere udsat og sårbar.
Min mand har dagvagt for tiden så han var hjemme i nat. Når han har nattevagt og jeg er alene sover jeg stadig med lyset tændt om natten, det har jeg gjort siden det store skælv i marts.
Min mand kan ikke sove når lyset er tændt, så derfor var det slukket og jeg var ved at gå i panik over jeg ikke kunne finde kontakten, så ligger man der som en strandet hjælpeløs hval og klapper i gulvet for at prøve at finde lys.
Men heldigvis var det ikke så slemt, så jeg vil snart gå ind og prøve at få lidt mere søvn, for jeg var ikke i stand til at kunne falde i søvn igen, og da jeg gik rimeligt sent i seng nåede jeg kun at sove i 3 timer inden det skete.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar