Translate

tirsdag den 26. marts 2013

Meguro Floden



I dag har jeg tilbragt det meste af tiden i Tokyo, nærmere i området omkring Meguro floden. Det er en meget lang flod der strækker sig gennem Tokyo, men på en strækning på lidt over 2 km på hver side er der store gamle kirsebær træer vis grene falder ud over floden. Der er pyntet med lanterner som lyser om aften, men selv ved højlys dag er det en fornøjelse at gå ned langs floden under træerne og at gå ud på de små broer der er flere steder og bare stå og nyde udsigten af floden og blomsterne på begge sider. Som jeg gik ned langs floden, så jeg flere der havde valgt at tage turen i kajak og jeg blev ærlig talt lidt misundelig, det må være en meget anderledes oplevelse at ro stille frem under alle træerne i stedet for at gå ved siden af dem.


Jeg vil lige gøre opmærksom på at Dagbog fra Japan også har en Facebook side og at det ofte er forskellige billeder jeg poster der, så hvis man vil se flere billeder er man meget velkommen forbi der også.
http://www.facebook.com/pages/Dagbog-fra-Japan/145441282241967

Ingen kommentarer:

Send en kommentar