Translate

fredag den 8. april 2011

Yokohama set fra søsiden





Yokohamas 3 varetegn, det store pariserhjul, Continental Hotel og Landmark Tower


Bay Bridge


Den høje bygning i midten er Landmark Tower

I onsdags var vi i Chinatown for at spise frokost og bagefter gik vi en tur ned på havnen for at nyde det fantastiske dejlige og varme solskin og for at spise is. Istedet for at tage metroen hjem som vi plejer blev vi enig om at tage båden over til centrum i stedet for og det kom der denne lille billedserie ud af. Jeg nød virkelig at være til havs og rigtig dufte havvandet, det var lidt ligesom at være hjemme på havnen i Frederikshavn og jeg nød det virkeligt selv om turen kun tager 15 minutter. Jeg elsker havet og havde det ikke været fordi Yokohama er en havneby og vandet er tæt på havde min mand nok ikke fået mig med hertil for jeg har altid sagt jeg skal bo et sted hvor jeg kan dufte og mærke havet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar