Translate

onsdag den 20. april 2011

Skolestart

Ååhh hvor var det bare godt at starte i skole igen, bare det at komme igang med noget igen og få andre ting end jordskælv og katestrofer at tænke på. Der var kun 2 jeg kendte i forvejen, en fra Luxemburg og 1 fra Polen, men de er begge på et andet niveau end mig så vi læser ikke sammen, men vi snakker sammen uden for timerne. Mine 2 veninder var der ikke, jeg ved godt hvorfor hende fra Fillipinerne ikke var der, de er nemlig taget hjem indtil der kommer lidt mere styr på tingene her, men også fordi de har en lille pige på 7 år som det har taget hårdt på at være alt det her igennem, jeg ved ærligtalt ikke om de kommer tilbage, men jeg vil da håbe jeg ser hende igen. Min anden veninde fra Peru var der heller ikke, hun er ikke taget hjem, det ved jeg med sikkerhed. Måske er hun på arbejde på fabrikken eller også har hun glemt det var idag skolen startede igen. Ellers var det bare godt at være tilbage, jeg er seriøst nødt til at bruge mere tid på at læse ellers tror jeg simpelthen bare ikke jeg lære det, men jeg synes ikke jeg virkede så håbløst fortabt idag, så måske der er håb endnu. Det hold jeg nu er kommet på er sammen med en fra Fillipinerne, Mexico, Burma og Taiwan.
1. maj skal jeg starte i et fitness center, som min mand har meldt mig ind i. Jeg glæder mig men det bliver nok også lidt hårdt, men der er jo ikke så meget andet at gøre end bare at klemme ballerne sammen. Jeg glæder mig især til at skulle starte til yoga og pilates for det har jeg altid gerne ville lære, det bliver også godt at komme ud blandt andre japanere så jeg håber også lidt på at det kan hjælpe på mit japansk for så bliver jeg tvunget til at tale og prøve at forstå hvad de siger. Jo jo det skal nok blive godt når jeg lige får fundet en rytme mellem skole og træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar