Translate

fredag den 8. april 2011

Mitsuike Park, Yokohoma

I lørdags mødtes vi med min svigerfar for at spise frokost, men først var vi en tur i parken for at se kirsebærtræerne blomstre.
Som I kan se er der flere forskellige kirsebærtræer og de var alle representeret i parken






Hvid og pink kirsebærtræer med et hvidt tulipantræ foran


Tulipantræ



Dette er min ynglings, jeg kan bare så godt lide de store tætte pink blomster




Dette er den japanerne betragter som det rigtigt kirsebærtræ og det alle helst vil se, kaskader af lange grene tæt dækket med sarte lyserøde blomster og de er virkelig smukke

Parkens helt store atraktion, det kæmpe store kirsebærtræ



Oversat betyder parkens navn de 3 søers park, der var mange karper, ænder og vi så også nogle skildpadder, men jeg kunne ikke få skildpadderne til at komme over tæt nok på til at jeg kunne tage et billede.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar