Translate

onsdag den 20. april 2011

Nishiki-koji markede








Jeg synes bare hun var så sød. Det er en Kyo-bear eller en Kyoto bjørn. Vi kiggede bare ind udefra og det var først senere da jeg kom til at kigge i de blad at jeg fandt ud af at man kunne få dem klædt i en kimono, så nu har jeg bare sådan fortrudt at jeg ikke var inde i forretningen og fik købt en, men så har jeg jo en undskyldning for at tage tilbage til Kyoto.

Nishiki-koji er egentlig mere en gade med en masse forretninger og ind imellem ligger der en masse små templer. Der er mange fødevare, ikke uden grund det kaldes Kyotos køkken. Det er da meget hyggeligt at gå rundt derinde, men desværre sagde det mig ikke så meget, jeg er nok en af de meget få kvinder der ikke er i besiddelse af et shoppinggen, jeg vil heller ud og kigge på noget historie. Men jeg synes alligevel stedet skal have et par ord med på vejen for er hyggeligt og stemningsfyldt ikke mindst på grund af de små templer og duften af røgelse.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar