Translate

mandag den 24. oktober 2011

Hjem til jul.

Så er det sikkert og vist jeg kommer hjem til jul. Igår aftes købte vi en flybillet til mig så jeg kan komme hjem og besøge min familie og holde jul derhjemme. Jeg glæder mig virkelig meget til at komme hjem til Danmark efter 11 mdr herude i Japan.
Jeg glæder mig til at skal have stegt flæsk med persillesovs og så skal jeg bage. Vi har ingen ovn og det savner jeg virkelig, så der er en del der skal indhentes.
Og hindbærsnitter, gud hvor jeg glæder mig til at kunne spise hindbærsnitter igen.
Jeg skal også rundt og besøge venner og familie og det bliver dejligt at se alle igen, nok kan jeg tale med dem på skype, men det er alligevel ikke helt det samme som at være i samme rum.
Så nu må de næste par uger bare godt gå hurtigt så jeg kan komme hjem.

2 kommentarer:

  1. ahh man kan vel også købe en ovn i Japan, elektronikkens højborg

    SvarSlet
  2. man kan få en mikrobølgeovn ovn, de færreste japanere har ikke en ovn, for japansk mad laves ikke i en ovn. Desuden er japanske køkkner ikke særlig store så der er ikke så meget plads og japanske lejligheder er heller ikke særlig store så der er ikke så meget plads. Vores lejlighed er omkring 50 km2 og vi har meget plads fordi vi kun bor 2 her. Dem nedenunder os bor 4 i samme str. lejlighed og inde ved siden af bor de 3 i lejligheden, men sådan er standarten herude.

    SvarSlet