Translate

lørdag den 24. maj 2014

Panorama udsigt.

 Gate Bridge i Tokyo.


Tokyo Skyline og Tokyo Tower.

Det har regnet meget her på det sidste, så jeg har ikke rigtig været ude. Jeg hader regn og at gå rundt i vådt tøj så det er kun hvis det er absolut nødvendigt jeg går ud når det regner. Jeg har ikke hørt noget om endnu at regnsæsonen er startet med det føles lidt sån.
I onsdags havde min mand taget fri fra arbejde og selv om det var regnvejr fik han mig lokkede med ud så vi kunne tage i spa oppe i Tokyo, men også kun fordi vi tog bilen så vi kunne parkere så tæt ved som muligt og ikke skulle gå fra en eller anden station.
Men inden vi tog afsted havde jeg dog smidt kamerataske og stativ bag i bilen i håb om at det ville klare op hen under aften som vejrudsigten havde lovet. Og det gjore det også, så inden vi tog hjem stoppede vi ved promenaden ved Gate Bridge så jeg kunne tage nogle billeder. På den ene side har man den oplyste Gate Bridge og på den anden side kan man se Tokyo Skyline men Tokyo Tower der tydeligt lyser op. Det var så hyggeligt at gå rundt dernede og jeg nødt virkelig synet af storbyens skyline i mørket. Jeg ved ikke hvad det er, men der er bare noget specielt over lyset i en storby om aften når man kan se det hele sån lidt på afstand.
Det spa vi besøgte hedder Urayasu Mangekyo spa og det ligger ikke så lange fra Disneyland. Det var et rigtig godt spa og vi var der i næsten 3 timer. Jeg tilbragte det meste af tiden i kinesisk urtespa og dampsauna hvor der ikke var sparet på mint dråberne. Det kinesiske urtespa var helt fantastisk og det duftede bare så godt. Der var 8 forskellige urter i eks. chili, nelliker og ingefær. Der andre ingredienser var jeg lidt i tvivl om da der selvføldig kun var en forklaring på japansk. Men en ting var sikkert, det må have været rigtig godt for huden for jeg havde baby blød hud bagefter.
Efter vi havde været i spa kørte vi hen til et shopping center lige ved siden af Disneyland, hvor vi spiste aftensmad og gik lidt rundt mens vi ventede på det skulle blive helt mørkt så jeg kunne tage de billeder i ser for oven.
Det var en rigtig god dag, trods regnvejr og jeg er rigtig godt tilfreds med de billeder der kom ud af det også.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar