Translate

fredag den 26. juli 2013

Aften billeder.

  Yokohama Skyline, det her er grunden til jeg holder så meget at Yokohama.

Bay Bridge.



I går aftes var jeg ude at lege med mit kamera og øve mig i at tage long expos billeder. Jeg har fået ISO og aparture sån nogenlunde på plade, men det kniber stadig med hvor mange sekunder jeg skal bruge på billedet, jeg har nu forsøgt mig med alt mellem 10 og 30 sekunder, enten bliver de for mørke eller alt for lyse, jeg finder det egentlig lidt svært at finde den rigtig kombination i forhold til lyset, så det kommer nok til at tage meget tid og mange billeder inden jeg finder den helt rigtige balance.
Første billede er Yokohama Skyline, det her er grunden til jeg er kommet til at holde så meget af byen. Landmark Tower ligger til venstre og er en af Japans højeste bygninger. På øverste etage er der observatorium med den mest fantastiske udsigt over Yokohama og i klart vejr kan man se Mt. Fuji og Tokyo. Det bedste tidspunkt at tage derop er lige inden solnedgang så men kan se det hele både i dagslys og nattelys. I midten er der store pariserhjul, der står inde i Cosmo World som er en forlystelses park og til højre ses Continental Hotel, der ligner sejlet på en båd. Det er et af de dyreste hoteller i byen og mange præsidenter og andre statsoverhoveder bor på dette hotel når de er i byen.
Det andet billeder er Bay Bridge der går over havnen i Yokohama, det er også et af kendetegnene for Yokohama Jeg synes den tager sig bedst ud om aften når man kan se lyset fra alle bilerne der krydser broen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar