Translate

tirsdag den 2. august 2011

Acari

Vi er begyndt at gå væk fra terorien at det er myg jeg er blevet bidt af, men et meget lille dyr der hedder Acari, det er en blanding mellem en midde og en flåd. Jeg har ikke mindre end 11 bid nu, alle på benene under knæene.
Her i Japan bor mange folk småt og derfor sover mange på futoner, som er tynde madrasser der kan rulles sammen. Der er således ingen luft mellem gulvet og madressen og der bliver fugtigt og det bliver så ikke bedre af at luftfugtigheden også er høj, så de stortrives bare lige for tiden.
Jeg har lagt mærke til når jeg har været udenfor at jeg heldigvis ikke er den eneste med mange røde bid på benene.
Solen har ikke skinnet i flere dage herude, her er bare varmt, fugtigt og overskyet, så det hjælper ikke så meget at hænge futonerne ud for de bliver bare fugtig. Lige nu i skrivende stund kl 23.40 er luftfugtigheden 95 procent udenfor.
Det klør som bare fanden og når man så har 11 stk..............jeg er bare ved at blive sindsyg. Jeg har noget jeg kan smørre dem med, men det hjælper ikke så meget.
Lige i øjeblikket er jeg bare lidt træt af stort set det meste, især vejret og så savner jeg at spise en hjemmelavet lassagne, men det kan jeg ikke lave for vi har ingen ovn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar