Translate

mandag den 1. august 2011

Digt.

Du kom i nattens muld og mørke for at putte dig med mig.
Du tappede mig for kræfter med dine bid.
I aften, jeg ved du kommer igen, men jeg vil være forberedt,
for i nat skal du dø din satans myg.


Jeg kan efter hånden snart ikke vise mig uden for en dør sådan som jeg ser ud. Jeg har ikke mindre end 7 myggestik på benene udener knæet og jeg er bare ved at blive sindsyg. Desuden har jeg fået et på armen. Jeg plejer at være god til at undgå mygstik, bare ikke herude, her bidder de virkelig til. Jeg går også bare og venter på om der kommer en eller anden allerigsk reaktion, som jeg nogen gange får. Jeg håber jeg kan undgå det. Det må være luftfugtigheden der gør at der er så mange myg og alt muligt andet kravl jeg bare overhoved ikke vil stikkes eller bides af, det er virkelig bare noget LORT

1 kommentar: