Translate

søndag den 5. april 2015

God Påske.


Jeg ville lige ønske jer alle sammen en rigtig God Påske. Her i Japan fejre man ikke påske så det har bare været en ganske almindelig søndag. En grå og regnfuld en af slagsen hvor man har mest lyst til at være indendørs og sidde under et tæppe og se fjernsyn dagen lang. Og det beskriver egentlig min dag idag ret godt. Søndag formiddag er altid tv dag for mig. Grunden er at de på Discovery Channel sender programmer med Bear Grylls. Han er mest kendt for programmer som Man vs. Wild og Ultimate Survivor. Jeg er helt vild med overlevelses programmer og natur programmer.
På sådan en påske dag kan jeg godt få lidt hjemve. Jeg har ikke så meget påske pynt jeg kan sætte frem og det er ikke ligefremt noget man kan finde herude. Man skal være mere end ualmindelig heldig hvis man skulle finde noget der minder om en påske kylling, påske lam eller påske æg.
Så jeg håber alle nyder deres påske frokost og chokolade æg og at I alle har en rigtig god påske.


God Påske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar