Translate

mandag den 23. juli 2012

Aften billeder.







Min mand har givet mig en iPhone, jeg fik den egentlig fordi han ville have at jeg havde en jordskælvs alarm. Jordskælvs alarmen virker fint, men det er egentlig ikke det jeg bruger den til, for mig er det min nye bedste ven for den har et helt fantastisk kamera. Kameraet i iPhonen er bedre end mit digital kamera, så det bruger jeg stort set aldrig mere. Jeg kan nu tage billeder i mørke uden det er sløret og ukendelig for alle andre undtagen den der har taget billedet. Jeg kan også tage macro billeder nu, det er billeder der er taget meget tæt på eller en detalje på en større ting man har zoomet meget ind på.
Jeg deltager for tiden i min aller første foto konkurrance med et macro billede, men jeg kunne se der var over 100 andre billeder tilmeldt, så jeg har ikke de store forventninger.
På iPhone kan man downloade mange forskellige apps. der gør man kan edit sine billeder, det synes jeg er meget sjovt at sidde og lege med.
Nu kan man også splitte et billede totalt af ved så meget editing, men som regl tilsætter jeg kun mere farve og mere lys og hvis det er aftenbilleder gør jeg det måske lidt mørkere.
Men der er stadig mange ting jeg skal lære at bruge vedrørende foto og tage billeder og alle de forskellige funktioner.
Men her er nogle aften billeder af det store pariserhjul nede ved havnen i Cosmo World, uden min iPhone ville jeg ikke kunne tage disse billeder for mit digital kamera ville slet ikke kunne følge med her. Jeg vil dog stadig gerne have et professionelt kamera med et par af de rigtig gode linser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar