Translate

mandag den 23. juli 2012

Første foto konkurrance.

Det er med dette billede at jeg deltager i min aller første foto konkurrance. Det er en side der hedder Photography For Beginners. Det var egentlig min mand der fandt siden, men mig der nu har en profil der. De har konkurrance i flere forskellige kategorier og man kan få sine billeder bedømt af andre. Og hvis man er så heldigg at vinde får man sit billed udgivet i deres magasin som udgives i England.
Billedet er en passions frugt blomst. Jeg tog billedet en dag jeg tog op til Yamate, fordi jeg var alene hjemme og ikke rigtig havde noget at give mig til. Jeg fandt den fordi jeg gik rundt om et gammelt hus og ville se  rosen haven omme bagved, men det var ikke lige hvad jeg forventede, så jeg gik bare vider og overså næsten disse blomster som voksede op af et hegn.
Jeg synes de blomster er helt fantastiske, men jeg tror de er sværre at få til at gro, jeg tror de kræver ret meget varme, for selv om planten var ret stor var der ikke mere end 4 blomster på den. Men nu ved jeg ikke så meget om blomster, jeg er meget bedre til at tage billeder af dem.
Men nu må vi se hvad de synes om mit billede, der var mange andre billeder tilmeldt og nogle af dem var virkelig gode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar