Translate

fredag den 21. september 2012

Solnedgang over Solens Rige.

 Meget edited.

 Lidt edited og jo det er Mount Fuji man kan skimte gennem alle ledningerne.

 Ikke edited.

Som tidligere nævnt har jeg  jo fået den her kære iPhone og med sådan en følger der jo et væld af apps. man kan downloade til at ændre alle mulige ting ved ens billeder. Jeg har prøvet mig frem med flere forskellige,
men nogle gang synes jeg det bliver noget være sjusk og jeg ender med næsten ikke at have ændret noget alligevel. Oftes ændre jeg kun lidt på farven og lyset og så kan jeg godt lide at gøre billeder af blomster soft, så de bliver en smule sløret.
Jeg bruger en app. der hedder Instagram og der er mange flotte og professionale billeder, men nogle af dem er også edited så meget at man slet ikke kan se hvad det egentlig skal forestille. Jeg synes egentlig det er synd når man splitter et billede af til ukendelighed på den måde. Men sådan er vi heldigvis så forskellig, det ville jo virkelig være kedeligt hvis vi alle sammen var totalt ens.
På den anden side synes jeg også en lille smule editing kan gøre et billed flot. Når man ser billeder i magasiner og af modeller er der jo tit også blevet pillet lidt her og der.
Men som så meget andet er det om at finde en balance, så slut resultatet bliver noget man kan stå inde for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar