Translate

tirsdag den 4. januar 2011

Sygdom

Jeg har bare fået en rigtig dårlig start på det hele herover, dagen efter jeg var kommet blev jeg mega forkølet og endte med at ligge i sengen i 4 dage med 38,6 i feber. Jeg er stadig noget snottet, men jeg har ikke feber mere. Selv nytårs aften lå jeg i sengen, så det blev ikke til meget japansk nytårs, desuden var min mand på arbejde så jeg var helt alene hjemme. Jeg havde ellers bare glædet mig sådan til at opleve det japanske nytår og købt champagne i lufthavnen, men den har vi stadig og jeg har stadig til gode at opleve det japanske nytår.
Igår var vi sammen med min svigerfar oppe og hjælpe med at gøre rent og rydde op i bedstemors lejlighed, det brugte vi det meste af dagen på. Bagefter var vi ude at spise i et stort indkøbscenter nede ved havnen. For at komme fra p-pladsen og over til centret skal man over en bro der er rund. Da vi var nået midt ud på broen kunne jeg godt mærke der var nogle rystelser, men hverken min mand eller svigerfar sagde noget, så jeg slog det hurtig hen med at det nok bare var fordi jeg ikke var helt rask endnu. Da vi havde spist og skulle tilbage var det der igen, så da vi kom hjem spurgte jeg om der havde været jordskælv eller hvad??? nej det havde der ikke, det er den store mængde af biler der køre under broen der får den til at "ryste" en smule. Det var faktisk lidt ubehageligt.
Imorgen kommer vores nye køleskab, nej hvor jeg glæder mig til at få fryseplads, det er der nemlig ikke i det vi har nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar