Translate

fredag den 2. september 2011

Det perfekte billede.

















I sidste uge tog vi en tur ned til Kamakura, jeg elsker bare det sted. Jeg kalder det for Japans skjulte skattekammer, en mini version af Kyoto. Jeg holder meget af at tage billeder og har stort set altid mit kamera med når jeg tager nogle steder, den sidste tid har jeg taget mig selv i at kigge meget kritisk på ting og tænke meget over om netop dette motiv kan give mig det perfekte billede. Men jeg har også tænkt meget over hvad er det perfekte billede, i den forbindelse har jeg oprettet en konto på flickr og lagt nogle billeder ind for at se hvad for et billede der var flest der så, resultatet har overrasket mig en del, det er et billede af bambustræer, ikke et billede jeg selv synes er mit bedste. Jeg er blevet meget glad for flickr, jeg kan godt lidt at sidde og kigge på andre folks billeder, man kan få mange gode ideer til vinkler der kan gøre et billede meget mere interesant. Min konto hedder Joyfull Japan and Denmark hvis du skulle have lyst til også at kigge forbi der. www.flickr.com

Billederne her er taget flere forskellige steder i Kamakura, vi besøgte 5 forskellige templer den dag, for mig mest i jagten på det perfekte billede, men alle billeder er jo egentlig perfekte, alt efter hvem der ser det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar