Translate

onsdag den 10. september 2014

Flying Tiger Copenhagen.



Flying Tiger Copenhagen har åbnet sin første butik i Yokohama og det er jeg selvføldig rigtig glad for. Det betyder jo jeg ikke behøves at tage helt til Tokyo hver gang jeg vil besøge Tigeren.
Flying Tiger Copenhagen har nu 8 butikker i Japan. Man kan kun sige det har været en succes historie for de er meget populære. Butikken åbnede for lidt over 1 uge siden og vi var der på åbningsdagen. Vi skulle ikke stå i kø for at komme ind i butikken. Men vi blev hurtig enig om bare at kigge og komme igen en anden dag fordi der var 40 minutters kø for at komme til kassen og betale hvis man skulle have noget. Når der er lange køer i/ved butikker i Japan står der oftes en person med et skilte der fortæller hvor køen er og hvor lang ventetid der er. Det er en service jeg virkelig godt kan lide at man bliver gjort opmærksom på hvor lang ventetid der er til kassen.
Der er kun 1 ting jeg savner i den japanske udgave og det er krydderierne. I min Tigeren i Danmark kan man købe krydderier og andre spiselige snacks, det er der overhovedet ikke noget af i den japanske udgave. Jeg håber at de en dag vil udvide deres sortiment så man kommer til at kan købe krydderier en dag, indtil da må jeg hamstre når jeg er i Danmark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar