Translate

onsdag den 16. december 2015

Efterår i Sankeien.

Nu ved jeg ikke lige hvordan vejret er hjemme i Danmark, men herude er det stadig dejlig mildt og efterårets farver gjore for alvor sit indtog her i hovedstadsområdet i starten af december. For et stykke tid siden så jeg nogen billeder som en veninde havde taget i Sankeien Park. Jeg kender steder udemærke og har været der mange gange bare aldrig om efteråret ( det føles lidt mærkelig at sige efterår her i december, men sådan er det altså herude ). Parken ser bare så anderledes ud om efteråret i forhold til hvad den gør om foråret eller om sommeren. Jeg havde da også regnet med at jeg kunne klare det på en time, for jeg kender jo stedet så godt, men 3 timer senere randte jeg stadig rundt og det føltes som om jeg var der for første gang fordi det hele var bare så anderledes p.g.a farverne på træerne. Jeg har virkelig lært noget om hvor forskellige årstiderne er og især herude fordi de gør så meget ud af det i deres parker. Så selv om man har været et sted mange gange kan det føles som et helt nyt sted hvis man bare kommer på forskellige årstider.
Jeg fik taget mange flere billeder end jeg havde regnet med og nogen af dem kan du se her. Jeg vil lige påpege at jeg ikke har redigeret nogen af billederne farve mæssigt, det ser sådan ud i virkeligheden. Jeg redigere højest mine billeder ved at rette op på dem hvis de er skæve eller fjerner støvpletter hvis mit kamera trænger til at blive renset. Men farverne lader jeg så vidt mulig være som de er og det er de også på disse billeder.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar