Translate

lørdag den 21. februar 2015

Panorama billeder fra Hiroshima.


I får lige et lille smug kig på nogle af de billeder jeg fik taget på vores tur til Hiroshima. Jeg er altså ret glad for panorama funktionen i den nye iPhone6. Jeg fik især brugt den da vi besøgte Itsukushima shrine på øen Miyajima som ligger cirka 10 minutter med færge fra Hiroshima. Det er et shrine der ligger ude i vandet og når det er lav vandet kan man gå ud til den store torii der også står ude i havet. Det er et sted jeg længe har ønsket at besøge og det var da også en stor oplevelse endelig at komme derud. Det var meget større end jeg havde regnet med og meget anderledes end noget andet shrine jeg har besøgt, hovedsaglig fordi det ligger ude i vandet. 
Stedet er en UNESCO Verdensarv og du kan læse deres beskrivelse her.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar