Translate

fredag den 11. februar 2011

Hverdagsbilleder


Sådan kan man jo også have en have, i mangel på noget bedre.


Jeg synes de havde sådan en flot lilla farve, men jeg ved ikke hvad det er, ved du det så skriv lige en kommentar.



Nogle der rent faktisk er så heldig at de har en have, og det skal lige siges der er 2 haver på billedet for det er lidt svært at se.



Haver er der ikke meget plads til, men man kan da finde lidt grønt rundt omkring


Desværre et meget typisk syn her i Japan, højspændingsmaster og ledninger, de fylder meget og jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke graver dem ned i jorden, på den anden side ville det jo også være noget af et projekt at skulle igang med. Men kønne er de altså ikke.


udsigt fra toppen ind over Yokohama


Yokohama minder mig om San Fransisco, bakker op og bakker ned, men det er virkelig god motion.


Midt i det hele mellem bakker og højhuse er der en landmand der har sine marker med grøntsager, noget af en kontrast til de til tider meget ens beboelses højhuse

Jeg havde været nede for at handle ind og bestemte mig for at prøve at gå en anden rute hjem end den jeg normalt går, så jeg tog vejen op over den store bakke istedet for den lille bakke. Jeg har næsten altid mit kamera og extra batterier med når jeg går nogle steder, for man ved jo aldrig hvad man møder på sin vej gennem livet. Dette billede er taget halvvejs oppe af bakken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar