Translate

tirsdag den 9. december 2014

Min rejse artikel.

Jeg vil da lige fortælle at jeg har fået udgivet en rejse artikel som er fortælling nummer 8 i en rejse julekalender. Jeg har vidst det i et par uger at den artikel jeg havde sendt ind var blevet udvalgt og at den ville udkommer idag den 8. december, så det er en dag jeg har set meget frem til. Jeg har altid gerne ville skrive og da jeg var barn havde jeg da også en drøm om måske at blive forfatter eller bare være en der skrev noget andre gad og læse. Nu vil jeg bare gerne skrive rejse artikler og anbefalinger og dele min viden og erfarring om de steder jeg har besøgt og ikke mindst om Japan. Og så er det jo bare super at mine artikler kan blive ledsaget af billeder jeg også selv har taget.
Så kig forbi rejse julekalenderen og samtidig så også læse nogle af de andre spændende artikler der er udkommet de andre dage. Har du selv en rejse fortælling du vil dele kan det nåes endu for deadline er nu sat til den 15. december. Temaet for årets historier er Mit favoritrejsemål.

http://www.julerejs.dk/enestaaende-nagano-af-inger-marie-shiraishi-nielsen/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar