Translate

søndag den 6. oktober 2013

Tiger, nu i Japan.


Tiger har åbnet endnu en forretning i Japan. Den ligger i Harajuku i Tokyo. Den første forretning de åbnede ligger i Osaka. Den åbnede i onsdags og man kan kun sige den er blevet rigtig godt modtaget. Der var kø rundt om forretning og langt ned af fortovet på den anden side af bygningen. Jeg vil skyde på der var mindst 500 m kø for at komme ind i forretningen. Jeg ville egentlig gerne have været inde og kigge, men det må blive på et senere tidspunkt, for jeg gad ikke at stå i kø i 2 timer for at komme ind. Vi var der om torsdagen og der var lige så lang kø som på åbningsdagen. Og dagen efter havde der også været lige så lang kø, på trods af regnvejr.
Jeg kan huske da de åbnede i Osaka, blev de nødsaget til at holde lukket dagen efter for forretningen var totalt ribbede for varer og personalet havde ikke kunne følge med kundernes indkøb. Min mand oversatte en artikel for mig at et andet problem var at varerne ikke kunne komme hurtig nok fra Danmark inden de var udsolgt, de havde ikke forudset det ville blive så stor en succes. Men jeg går ud fra de har fået løst det problem, siden de nu har åbnet endnu en forretning. Om der kommer flere butikker i fremtiden, ved jeg faktisk ikke. Men hvorfor ikke, det ville da være dumt ikke at udvide yderlige når det nu er så populært.
Supermarkedskæden Æeon er ved at bygge det der skal blive til Japans største shopping center og en af de butikker der skal flytte ind er en Søsterne Grene butik. Det glæder jeg mig helt vildt til, den savner jeg lidt. Men indtil da vil jeg tage en tur i Tiger når køen bliver lidt mindre.
Jooo, Danmark og at være dansk i Japan er absolut ikke det værste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar