Translate

onsdag den 27. august 2014

Ginko træer i Tokyo.





Sommeren er ved at gå på hæld og jeg kan mærke at vejret er ved at skifte selv om det stadig er langt over 25 grader det meste af tiden. Cikaderne øredøvende larm er væk og man kan igen nyde stilheden om morgen.

Som sommeren går på hæld kan jeg mærke at jeg begynder at få en utålmodighed i kroppen som er den samme jeg får om foråret fordi jeg ved at naturen snart vil vise sig fra en af sine mest fantastiske sider.

Efterårs farverne er helt fantastiske her i Japan og der er jo så mange bjerge at det kan være svært at vælge hvor man skal tage hen.  Men jeg glæder mig som et lille barn for om 1 mdr. tid vil de første efterårs farver vise sig i højlandet og oktober og november vil være fuld af naturens mest fantastiske farver.

Men bare rolig, jeg skal helt sikkert ud og tage en masse billeder som jeg nok skal dele her på bloggen :-) indtil da må I nøjes med disse 2 små videoer om hvad der er i vente.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar