Translate

onsdag den 7. maj 2014

[HD]The most beautiful wisteria in the world 世界­でもっとも美しいフジ Flower (+play...





Jeg er noget til et punkt hvor jeg ikke kan finde ud af hvad er mest smukt, kirsebær blomster som er det de fleste forbinder med Japan, mig selv inklusive. Men hvad med wisteria, jeg kendte ikke rigtig til dette træ før jeg kom til Japan, for jeg har aldrig set det i Danmark. Dette her er 1 træ hvis grene og blomster spreder sig over 1000 m2. Det står i Ashikaga Flower Park omkring 80 km nord for Tokyo. Jeg er rigtig glad for blomster og det her er en af de ting der kan gøre mig total blød i knæene.



Hvad er smukkest, kirsebær blomster eller wisteria????  Jeg kan ikke selv afgøre det.

2 kommentarer:

  1. Hold da fast, nej det er for svært at vælge. Kirsebærblomster er smukke, især i så stor mængde som i det japanske forår (well, har så kun set den anden video du viste.)

    Øj, hvor ville jeg gerne opleve det i virkeligheden, hold da op :) Begge dele, that is! :D

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet
  2. Ja det er rigtig svært at vælge. De har begge hver sin charme og er en stor oplevelse når de er i fuld blomst. Jeg håber du en dag for mulighed for at opleve det herude, det er virkelig noget helt særligt :-)

    SvarSlet